13 Alanya

27 mei 2008...Vanmorgen werd ik gewoon wakker kreeg lekker de fles en ik dacht dat ik weer naar bed zou gaan om 10 uur... Maar papa en mama hadden wat anders in petto...opa kwam ons ophalen om naar Schiphol te brengen want we gingen met vakantie.... Mijn eerste echte vakantie...vorige keer zat ik nog in mama's buik...

Ik mocht bij mama op schoot zitten maar wel aan het gangpad. Mijn grote broer zat bij het raam maar gillend van blijheid vertelde hij wat hij allemaal zag toen we gingen opstijgen....Ik werd wel een beetje erg moe en dus ging ik maar even een tukje doen....

En daar zijn we dan de volgende morgen op ons vakantieadres. We zijn helemaal naar Turkije gevlogen...maar wat een heerlijk weertje zeg lekker de hele dag korte mouwenweer....

Lekker een beetje dobberen in het peuterbadje in mijn zwembandje... Als ik ging zwemmen kreeg ik eerst een lekkere smeerbeurt van mama en een mooie pet op want ander ging het niet goed in de zon...Op de achtergond zie je Milan en mijn nieuwe vriendje Tycho en zijn mama. Milan en Tycho waren de hele ochtend en namiddag alleen maar bezig met glijden van de glijbaan...da's nog niks voor mij...leuk om naar te kijken maar nee nog niet....

We hadden een lekker groot balkon en ik had mijn boxkleed meegenomen dus ik kon daar lekker liggen...De andere foto's zijn van ons uitzicht vanaf het balkon van de Turkse avond van het hotel, en de laatste hang ik lekker tegen papa aan in de draagzak. Dat was echt lekker...ik kon alles zien en als ik moe werd dan ging ik bij mama in de draagzak en dan omgedraaid zodat ik tegen mama's borst in slaap kon vallen....

Als papa en mama niet keken en Milan was als wakker dan klom hij uit zijn bed en kwam gezellig bij mij liggen...was een beetje krap maar wel heel gezellig....

Milan sliep nog maar ik was al helemaal fris wakker geworden...tijd om met papa te stoeien. Papa zat met zijn haar in mij gezicht te kriebelen...wat kon ik daar erg om lachen...

Mijn superpapa....

Maar pap wat zie ik daar...allemaal haartjes...en een prikkelgezicht...tijd om te scheren papa...

En daar was Milan ook eindelijk wakker geworden...ook hij ging even kroelen met papa en daarna snel weer klaarmaken om te gaan zwemmen....

Zo zaten we vaak bij het zwembadje...lekker chillen in de schaduw....

Kletsen met papa....

Dit was mijn bedje...ik heb er vele uurtjes heerlijk rustig kunnen slapen...want als ik moe was dan bracht papa of mama mij naar bed en bleef de ander bij Milan spelen in het zwembad...

En dan ben ik weer helemaal uitgeslapen en klaar voor de komende uurtjes....

We zijn ook een paar keer buiten het hotel gaan eten om daarna nog even lekker de stad in gaan en vooral om kleding te kopen voor mij en Milan en natuurlijk ook voor papa en mama...

Zo ging het regelmatig 's avonds...eten en winkelen...we gingen met 2 volle koffers op vakantie en papa moest er een 3e bijkopen voor alle spulletjes...

Ik was even gaan zwemmen met mama in het grote zwembad...daar was papa met Milan aan het zwemmen...Nadat ik weer in de buggy zat kreeg ik van Tycho een hele dikke knuffel en kus...

En mijn grote broer heeft wat geleerd op vakantie...hij kan alleen zwemmen met bandjes aan...Papa en mama moesten hem echt uit het zwembad halen want als je er lang in was dan werd het wel beetje erg koud...maar zelfs als Milan aan het klappertanden was wilde hij er niet uit....een echte waterrat....(heeft hij toch wat van mama?!)

En toen was het 7 juni en weer tijd om naar huis te gaan....ik heb de hele reis niet geslapen deze keer maar toen we weer op Schiphol waren en opa ons kwam ophalen was ik heel blij maar viel ik al bijna in slaap... Om 23:00 reden we naar huis in de auto van opa en voordat we de parkeergarage uitwaren sliep ik al... Mama heeft mij thuis lekker in mijn eigen bed gelegd en ik heb heerlijk gedroomd van de fantastische dagen en ik vind dat we dit best weer een keer kunnen doen en dat opa en oma dan meegaan...