19 Zakhynthos

Zaterdag 30 augustus had ik lekker geslapen en gegeten en kwam opa ons ophalen. We gingen weer op vakantie. Deze keer naar Griekenland naar het eiland Zakhynthos. Nadat opa ons op Schiphol had afgezet namen we uitgebreid afscheid met veel kussen en knuffels....

En daar staan we dan helemaal klaar voor de reis.... Na het inchecken hebben we nog lekker rondgekeken en wat gegeten en gedronken....Helaas had het vliegtuig vertraging en net voordat we eindelijk het vliegtuig in mochten was ik in slaap gevallen...en dus ook snel weer wakker...

En daar zijn we dan...een heerlijk weertje dus mama had snel wat kleren bij me uitgedaan...Ik had het gelijk helemaal naar m'n zin...heerlijk dat zonnetje...

Ik had heerlijk in de zee gezwommen...nou ja zwemmen...meer een beetje spetteren... Alleen dat zeewater is wel leuk maar erg zout dus na een tijdje wilde ik even lekker wat drinken bij papa...

Helaas ben ik ook een beetje ziek geweest...de dokter kwam bij me kijken en die zei dat ik keelontsteking had en ik een kuurtje antibiotica kreeg. Zwemmen mocht even niet maar lekker chillen op het strand en gekke bekken trekken gaat me ook goed af....

Papa was met Milan aan het zwemmen en mama maakte foto's van ons uitzicht vanaf het strand...Het was ook heerlijk dat we binnen 2 minuten lopen vanaf de kamer op het strand konden zitten...

Uitzicht vanaf de speeltuin richting de zee... Onze kamer is helemaal rechts op het hoekje op de 1e verdieping...

Het clubhuis was open en daar werd gedanst... eerst wilde ik bij mama spelen maar daarna wilde ik rondkruipen en meedoen... Milan vond het allemaal niks en zat in de speelgoed politie auto...

Mijn eerste keer van de glijbaan...best wel leuk hoor...

Grote lol op het balkon...dat was ook heerlijk...lekker rondkruipen in het lekkere temperatuurtje....

Ik lag al te slapen want het was al donker...Milan was nog even in de speeltuin en mama ging foto's maken van het uitzicht...En weet je wat er 's avonds op de muren klimt....mini-krokodillen (gekko's)...Milan heeft me dat verteld...

Mama moest mij nog even uitkleden en m'n zwembroek aandoen en me goed insmeren en daarna was ik er helemaal klaar voor...zwemmen in het grote zwembad met de zwemband... Echt helemaal te gek...lekker spetteren en iedereen wordt nat behalve ik....

Na het zwemmen deed mama de handdoek bij me aan en kon ik opwarmen en kroelen.....

Elke ochtend en avond gingen Milan en ik spelen in de speeltuin...kon ik rondkruipen en Milan in zijn politie auto crossen...

Samen met mama zwemmen zonder zwemband maar wel met hoedje...voor zolang ik het niet doorhad dat ik hem ophad want anders trok ik hem gelijk weer af...

Ik heb het echt helemaal naar m'n zin....

De laatste keer zwemmen want na ons middagslaapje zouden we opgehaald worden door de bus die ons binnen 15 minuten naar het vliegveld bracht... Ik was druk met zwemmen en spelen met de mama van Milan zijn lieve grote vriendin Chloe...Zij gingen ons ook uitzwaaien toen we weggingen... Papa heeft aan Milan beloofd dat we er een keer langs zouden gaan dus daar gaan we papa aan houden....

En toen was de valantie weer voorbij....dag zon ik zal je missen in Nederland... 4 Uurtjes later zag ik opa eindelijk weer en ik was weer helemaal blij...ik had hem wel gemist net als Milan.....