Kusadasi

Het was 21 mei en ik lag heerlijk te slapen...komt ineens mama midden in de nacht (2:45) mij wakker maken...Ik ging met mijn slaaphoofd met mama mee naar beneden en even later kwam Milan met papa ook beneden...We gingen weer op vakantie naar Kusadasi in Turkije!!!... Om 3:00 stond opa op de stoep en die kreeg gelijk een volle lach van mij en even later zaten we in opa's auto op weg naar Schiphol.... Na uitgebreid afscheid te hebben genomen van opa gingen we de koffers wegbrengen en door de douane...we hebben wat gegeten en gedronken en gingen naar het vliegtuig... Ik vond het allemaal veel te spannend wat er ging gebeuren en viel pas in slaap toen we bijna gingen landen....

Nadat we waren aangekomen en een poging hadden gedaan om te slapen tussen de middag (wat uiteraard niet lukte door de "spanning") gingen we even zwemmen in een van de zwembaden...erg lekker maar erg vermoeiend..en ik ben dan ook al vrij snel in de buggy in slaap gevallen...

We gingen naar Kusadasi en vanaf de heuvel waar we vanuit de hotelkamer op keken, keken we nu over het hele park heen...best groot...

Even genieten van het uitzicht in de schaduw van palmbomen... En wat een grote boot was dat zeg...Milan vertelde me dat het een cruiseschip was....

Heerlijk zat ik in de buggy...lekker met m'n haren in de wind...mama deed elke keer mijn haren weer in staartjes maar ik trok de staartjes er steeds weer uit dus mama gaf het op en dus konden mijn haren wapperen in de wind...

We hebben wat gegeten in Kusadasi en dat was erg gezellig...er zat een bandje op het terras en die maakte erg leuke gezellige swingmuziek...en meeklappen ging helemaal vanzelf...

Terug op het park zagen we de zon ondergaan...heel erg mooi gezicht...

Nog eventjes op het strand kijken en dan gaan we richting de....

...Kinderdisco!!! Ik vond dat echt heel erg leuk...lekker meeklappen en wiebelen in de buggy....

Milan was met een jongetje aan het spelen en ik mocht even in dat jongetje zijn opblaasauto...eerst erin en dan even drijven en dan er weer uit en dan toch maar weer in de auto...

Ik was de auto zat en wilde door het water lopen...maar mama's hand, die laat ik echt niet los en als ik haar hand per ongeluk wel loslaat dan blijf ik gewoon staan en wacht ik tot mama mijn handje weer pakt...

Elke dag na het zwemmen ging ik ook nog lekker in bad al het zwemwater van me afspoelen om daarna....

...net als mijn grote broer in een diepe slaap te vallen. Milan sliep bij papa in het grote bed en ik bij mama...ik weigerde namelijk om in het babybedje te slapen en dus moesten papa en mama wat verzinnen en dat werd de mannen bij elkaar en de vrouwen bij elkaar... Ik moet zeggen dat het erg gezellig was...

En weer een paar mooie kiekjes van Milan en mij 's avonds op het strand....wat een heerlijk weertje is het hier zeg...

Ook al vroeg in de ochtend na het ontbijt is het al erg lekker op het strand...we hebben ook gewaterfietst en ik vond dat erg leuk...

Al die grote dingen op het strand vond ik ook super..kon je heerlijk op spelen.... Mama vertelde dat als ik echt groot ben dat ik hier op kan zitten op het water...

28 mei 11:45 Turkse tijd vertrekken we weer naar huis...het is best vermoeiend vakantie vieren en ik heb het eerste deel van de vlucht geslapen...Milan volgde mijn voorbeeld en heeft het tweede deel geslapen...en toen we geland waren mocht hij van de piloot die ons naar huis had gevlogen even in de cockpit kijken en op zijn stoel zitten....Milan vertelde me later dat het echt supergaaf was en dat hij piloot wil worden...maarja hij wil ook al brandweer worden en politie dus hij krijgt een druk leven....

Eindelijk waren we geland en ik was helemaal weer blij...wat helemaal een grote verrassing was is dat niet alleen opa er was om ons op te halen (want dat wist ik al) maar ook Sylke, oma en Mariska...echt superleuk...Toen Sylke ons door de deuren zag komen rende ze gelijk op ons af om ons te knuffelen want ze had ons erg gemist (wij haar natuurlijk ook) en wilde alles weten van de vakantie...

Opa en oma gingen mij samen een stukje duwen....en Sylke en Milan gingen samen op de koffers op het wagentje zitten...voor de foto mocht ik er uiteraard ook bij maar een echte zitplek was het niet in het bagagemandje dus mama zette mij daarna weer lekker in mijn buggy...zit veel beter...

Milan en Sylke liepen tussen opa en oma in en ik werd nog lekker rondgereden...ik vond dat allemaal prima... Toen we vlakbij de auto waren kreeg ik nog 2 heeeeeeele dikke kussen van Sylke en opa reed mij naar zijn auto...we gingen nog even wat drinken en avondeten bij opa en oma...

Opa en oma hebben altijd lekkere chips en die heb ik een week gemist dus dat ging ik gelijk eten en lekker in het zonnetje al was het zonnetje minder warm dan in Turkije....