Zakhynthos

29 Augustus had ik lekker geslapen en ontbeten en om een uur of 10 stond opa op de stoep...Hij kwam ons ophalen want we gingen weer met vakantie... Naar een bekende plek want vorig jaar zijn we daar ook geweest alleen toen kon ik nog niet lopen... Ik vond het weer helemaal leuk dat we in opa's auto gingen en na een dikke kus en knuffel namen we afscheid en gingen we op weg naar het vliegtuig... Ik zou net als Milan opa gaan missen..misschien dat hij dan toch een keertje mee kan gaan...

Hier zit ik helemaal klaar in het vliegtuig...we hebben er allemaal weer zin in!!!

In het hotel aangekomen herkende ik denk ik wel een paar dingen...maar vorig jaar kon ik er nog niet op en nu wel....en dat heb ik gedaan hoor steeds weer op het speeltoestel klimmen en weer op een andere manier eraf...via de glijbaan, de trap, een andere trap of via de andere glijbaan...

Vanaf een uur of 10 's morgens tot 's avonds bij het eten kon je ijsjes pakken... Elke als we gingen zwemmen kregen we een ijsje..en lekker dat ik het vond...na het ijsje eten ging ik altijd weer zwemmen dus dat ijs ging weer allemaal van mijn gezicht af...

Dit waren de autootjes waar Milan het al over had gehad...ik kon er nu ook zelf in zitten en rijden...

Daar hang ik dan in mama's armen...ik had een volle luier en mama verschoonde mij heel handig op een luchtbedje...kon ik daarna weer mooi verder spelen...

Deurtje open...erin klimmen...eruit klimmen en deurtje weer dicht...

Samen op een fietsje rijden...mooie plek heb ik uitgezocht...gereden worden door je grote broer...

Klimmen...glijden en dan weer klimmen en glijden...ik kreeg er geen genoeg van...

En deze vakantie was het raak...ik kon helemaal zelf zwemmen...en dus wilde ik ook echt niet dat iemand mij ging helpen of vast ging houden want ik kan het helemaal zelf....

Van al dat zwemmen waren we elke dag tussen de middag uitgeteld en lag Milan bijna 3 uur te slapen en ik soms wel 4 uur... Daarna hadden we allebei weer geneog energie om weer te gaan zwemmen...

En weer in de speeltuin... De trap..zou je daar ook vanaf kunnen glijden, maar even proberen...nee valt een beetje tegen...

Een vriendinnetje van Milan had een boot en daar gingen we mee naar Amerika varen en weer terug...Ik vond het heel leuk de boot maar wilde er ook altijd weer snel uit...en dan natuurlijk er weer in...

Via het trappetje ga ik uit het zwembad en dan loop ik langs de kant en jump ik er weer in...en dan natuurlijk weer naar de kant zwemmen...

En zo "liep" ik het water in...en dan helemaal koppie onder en weer boven komen, er weer uit klimmen en dan nog een keer...

Even poedelen in het badje wat tussen het peuterbad en het grote bad...best gezellig hoor met al die kleine kindjes...

Dit vond ik helemaal superleuk...lopen door het water en me dan als een plank voorover laten vallen....

Op naar de glijbaan...

Wel in het water of toch niet...of misschien dan de boot dan maar...

De kidsclub kwam bij het zwembad en ging dansen...

En daar sta ik dan...niks bij mama staan en dansen...ik heb mijn plekkie gevonden hoor...

En natuurlijk een kleine ijspauze tijdens het zwemmen...

Elke dag gingen we met een stel kinderen eten aan de speciale kidsworldtafeltjes...Ik zat altijd in mijn buggy in het hoekje naast Milan en tegenover ons zaten Yara en haar mama...

Samen met Milan springen in het water en hij kon alles extra goed zien want hij heeft een duikbril...

Papa had koffie gedronken en een extra zakje suiker meegenomen...ik was er een hele tijd zoet mee...

Na het zwemmen gingen we in bad en daarna helemaal schoon naar het avondeten...

Elke avond een stukje aan de wandel...naar leuk speelgoed kijken...

Uitzicht vanuit onze "kuil"... We konden vanaf het balkon overal naartoe gaan...

Van het grote zwembad weer even naar het tussenbadje...

Na het zwemmen nog even snel naar de kinderdisco om daarna in bad te gaan en weer te eten....

Voor de laatste keer avondeten met z'n allen... want morgen vliegen we 's middags weer naar huis...

Voor de laatste keer een ijsje eten aan het zwembad op een ligbed...ik geniet er wel extra veel van...tot aan mijn neus...

Ik zat in bad en opeens kwamen Milan en Yara er ook bij....wel gezellig voor de laatste keer...

Na mijn middagslaapje gingen we in een taxi naar het vliegtuig en na een uurtje of 4 zag ik opa weer en was ik helemaal blij...ik had hem wel gemist zeg... In opa's auto onderweg naar huis viel ik in een diepe slaap...thuis aangekomen werd ik half wakker en kreeg ik een fles...daarna heb ik heerlijk geslapen in mijn eigen bedje.. Het was weer een heerlijk weekje genieten...