59 Rhodos

We gingen weer op vakantie!!! Deze keer naar Rhodos. En weer werd ik midden in de nacht uit bed gehaald om daarna in onze eigen auto naar opa te gaan want mijn lieve opa ging ons weer wegbrengen naar Schiphol... Na een uitgebreid afscheid met veel kusjes en knuffels nam opa onze auto mee naar zijn huis zodat hij op onze auto kon passen... Om 4:40 gingen we de lucht in en het was nog helemaal donker...Milan en ik hebben wel geslapen in het vliegtuig want het was best vroeg opstaan... En ik had voor het eerst van mijn leven een eigen stoel in het vliegtuig...eindelijk...maar ook in een eigen stoel moet je vast als je gaat stijgen en landen en dat vastzitten...daar heb ik echt een hekel aan...

Aangekomen op Rhodos hadden we snel onze koffers en konden we snel in de bus naar het huisje... We hebben eerst wat gedronken bij het hotel en Milan en ik vonden het gelijk superleuk want de vliegtuigen gingen heeeeeel laag over...zo laag dat ik zelfs ging bukken...

Ons huisje stond in een rij met een paar anderen en elk huisje had een eigen zwembad...en om al die huisjes zat een hek met lastige schuifsloten zodat we er niet uit konden... Tegenover ons huisje zat de Kidsclub (ik noemde dat de kansie) en daarnaast de speeltuin...dus ik was helemaal tevreden...We hebben eerst geslapen toen we ons huisje kregen en daarna gingen we lekker zwemmen...

's Avonds gingen we naar het strand....kijken hoe de zon onderging en stenen in de zee gooien...

Na het strand weer de speeltuin in en dan vliegtuigen kijken vanaf het hoogste punt van de speeltuin om daarna van de glijbaan af te gaan en dan weer snel naar boven te klimmen als er weer een vliegtuig kwam...

Zwemmen heb ik heel veel gedaan...papa werd er soms helemaal gek van want ik wilde heel veel springen...

En ik bleef maar springen en zwemmen... Mama had ook de vliegtuigjes opgeblazen die we in het vliegtuig hadden gekregen en daar konden Milan en ik mee spelen...wij gooiden ze in het zwembad en papa mocht ze eruit halen....

Fietsen in de Kidsclub...ik kon daar niet fietsen want ik kon nog net niet bij de trappers maar gelukkig wilden Milan en Sem (onze vakantiebuurjongen en vriendje) mij wel rondrijden....papa en mama vonden mij zo net een prinsesje...

Kiki kwam langs bij het hotel maar ik moest er weinig van hebben...met een grote boog eromheen rennen en dan snel veilig bij papa op schoot...

Ik was net wakker en Milan iets eerder maar hij kwam nog wel even bij me in bed knuffelen...

Zo lag ik elke middag te slapen net als Milan...even lekker bijtanken (en de zon was toch te warm) zodat we 's avonds langer op konden blijven en mee konden dansen in de disco's...

Sem zijn papa en mama hadden een klein zwembadje gekocht omdat het zwembad niet heel warm was...ik moet zeggen het was heerlijk in het zwembadje...lekker kletsen met Sem en spetteren...fantastisch...Sem en ik hadden dikke pret...

Ook een leuk spelletje...Sem z'n papa in het zwembad en hem dan met water natgooien...

Kiki kwam alweer langs in de lobby van het hotel en ik wilde lekker veilig op schoot blijven bij papa...maar eenmaal buiten durfde ik toch met papa strak in mijn hand en Milan naast me Kiki een handje te geven...

Hier ben ik echt net wakker en dan wil ik maar 1 ding en dat is lekker kroelen...

Milan, Sem en ik waren net wakker geworden (middagslaapje) en meteen gingen we weer fietsen... Onze papa's hadden 2 fietsen buitengezet zodat we altijd konden fietsen ook als de Kidsclub dicht was... Ik liet me weer prinsesheerlijk rondrijden...

De laatste avond dat we op het vakantiepark waren gingen we natuurlijk naar de minidisco...lekker een beetje dansen...

Afscheid nemen van de Kidsclubmeiden...konden ze gelijk m'n nieuwe tas van Dora zien waar ik helemaal happy mee was...

Na de minidisco gingen we naar de grote Engelse kinderdisco...daar waren weer heel veel kinderen en ik ging helemaal uit m'n dak...heerlijk dansen en rondhuppelen...papa heeft een paar mooie foto's van me gemaakt...

Na de disco ging ik nog even met Sem spelen en daarna naar bed... De volgende dag hebben we rustigaan gedaan met ontbijten en spullen pakken want papa had een taxi geregeld zodat we niet met de bus mee hoefden... Na een uitgebreid afscheid van Sem compleet met kussen en knuffels gingen we in de taxi weer op weg naar huis... In het vliegtuig heb ik heel even geslapen maar niet te lang want ik wist dat opa ons kwam ophalen dus ik was zenuwachtig... Op Schiphol aangekomen bij de kofferband stond opa al achter het glas te kijken of hij ons zag...en wat wilden Milan en ik graag naar opa toe want we hadden hem weer erg gemist deze week... Na een paar minuutjes gingen we dan snel door de deur en kon ik opa weer een echte kus geven...