74 Kusadasi

26 Mei was het dan eindelijk weer zover...We gingen weer op vakantie!!!! Aqua Fantasy HERE WE COME (again zie fotoalbum deel 40 mei 2009)!!!! Milan en ik waren al heel vroeg wakker omdat we wisten dat we die dag zouden gaan.... Daarom duurde het dus ook nog heel lang voordat opa ons kwam ophalen. We moesten om half 3 op Schiphol zijn maar opa was er al lekker vroeg...Na een uitgebreid afscheid met veel kusjes en knuffels (helaas gaat opa nog steeds niet een keertje mee) gingen we naar de incheckbalie.... Bedankt opa voor het weer wegbrengen van ons!!! Daarna gingen we achter de douane winkelen en kreeg ik een KLM barbie en Milan een setje vliegtuigen. Om iets over 4 moesten we gaan boarden en het vliegtuig vertrok netjes op tijd. We hebben aan boord gegeten en gedronken en spelletjes gedaan en we zijn ruim op tijd geland. De koffers waren er ook snel en de bus stond al klaar. Om half 11 (turkse tijd) waren we bij het hotel en hebben we de koffers gedumpt en een beetje rondgelopen want Milan en ik waren, zoals mama zei, nog helemaal hieperdepiep. Uiteindelijk sliepen we rond een uur of 12. De volgende ochtend waren we rond half 9 wakker dus aankleden en richting ontbijt en het weertje was heeeeerlijk.

Ikke aan het ontbijt...

Na het ontbijt gingen we naar het strand...Dit jaar vond ik het wel leuk op het strand met al dat zand aan m'n voeten en de golven van de zee... Hier loop ik op de houten pier en leek wel een fotomodel zo hihihihi...

Vanaf de kant en zeker vanaf de pier kon je allemaal kleine visjes zien zwemmen...

Je kan makkelijk met z'n 2-en tegelijk van de glijbaan....

Elke dag na de lunch gingen Milan en ik slapen...anders mochten we van papa en mama niet naar de disco. Maar dat slapen was geen probleem meestal waren we binnen 5 minuten vertrokken naar dromenland en dan voor ruim 2 soms 3 uur....

Dansen bij de kinderdisco van de Croco Kidsclub....elke avond behalve op maandag want dan waren ze een dagje vrij. Ik vond het fantastisch en stond vaak ademloos te kijken...

Na de kinderdisco kwam er een vet gave show van Ice Age. Ze hadden de film helemaal nagespeeld en ik heb ademloos op afwisselend papa's en mama's nek zitten kijken...

Samen met Milan en later mama kikkers zoeken in de vijver...

Het was natuurlijk nog steeds mooi weer en dus gingen we weer even op het strand spelen na het ontbijt...

Samen met Milan heb ik heerlijk gespeeld met water en zand....De zee was lekker warm maar verder dan alleen m'n voeten ging ik niet...

Toen we van het strand afliepen en onze voeten wilden afspoelen zag mama ineens een slang op het looppad. Een van de medewerkers van het park pakte hem op en liet hem zien....

Het begon te regenen nadat we op het strand waren geweest maar dat maakte niks uit...het was nog steeds lekker warm en dus wilde ik zwemmen.... Natuurlijk wilde ik papa er ook weer induwen...leuk spelletje trouwens... De laatste foto heeft mama genomen van mij terwijl ik lag te slapen...ik lag heerlijk in papa z'n holletje....

Na ons middagslaapje gingen we naar Kusadasi en daar is een haven waar onwijs grote cruiseschepen aanmeren. Deze middag lagen er wel drie tegelijk. Een daarvan was de Holland Amerika lijn.

We kwamen weer terug in onze kamer en daar waren de bedden versierd....een groot hart en ook nog 2 zwanen....

Papa heeft foto's gemaakt met zijn telefoon in het waterpark... 60000 vierkante meter waterpret...

Gekke bekken trekken bij het ontbijt....hihihihi

Mijn laatste avond genieten van de minidisco... Ik heb er bijna elke avond van genoten....

Donderdagochtend nog een laatste keer naar de onwijs leuke Croco kidsclub. Papa en mama hadden intussen de koffers ingepakt. Bij de club hebben we nog zelf een tshirt geverfd en daarna spelletjes gedaan.

Om 12 uur was de kidsclub afgelopen en ging ik nog met bijna allemaal op de foto.... Ik heb het super naar m'n gehad hier (Thanks to all!!! For the fullsize photos you can email us emaillink is in the menu) en wilde eigenlijk niet naar huis...maar dat wilde Milan en papa en mama ook helemaal niet!!!

Terug in het vliegtuig heb ik wel even geslapen...Daarna gingen we verder naar huis met de trein...ook superleuk. Mike kwam ons ophalen van het station en bracht ons weer thuis....Bedankt Mike!

Thuis aangekomen heb samen met Milan gespeeld met al ons speelgoed... Daarna gingen we naar bed en ik heb tot wel 10 uur de volgende ochtend geslapen... Toen ik wakker werd wilde ik naar het waterpark....helaas zat er niet in...