77 Kusadasi

Donderdagnacht 14 juli was het weer zover...Midden in de nacht werden Milan en ik wakker gemaakt en gingen we op vakantie!!! Opa kwam ons midden in de nacht ophalen om ons naar Schiphol te brengen (wat een superopa heb ik hè). Om 5 uur 's ochtends vlogen we weer naar Izmir. Ik heb een kort slaapje gedaan in het vliegtuig en we waren al voor de middag in het hotel. We hebben snel wat gegeten en daarna geslapen. Deze keer zaten we in een ander gebouw met een hele mooie kamer...

Na het slapen hebben Milan en ik even gespeeld en daarna gingen we zwemmen... Na het zwemmen gingen we nog even naar het strand...

De zon ging weer onder dus mama schoot een paar mooie plaatjes...

Na het avondeten was er DISCO!!!! Ik kende de dansjes natuurlijk nog allemaal want we waren heel kort geleden nog geweest...

Milna en ik hadden als snel nieuwe vriendjes gemaakt. Giulia en Natalia.... superlief waren ze en de hele tijd lekker zwemmen met ons...

Mama had de Ipod meegenomen met daarop alle kinderdiscomuziek van Aqua Fantasy

Franco (ik noemde hem Francro) de papa van Natalia en Giulia had een grote schildpad gezien en we wilden die natuurlijk ook allemaal zien... Mama heeft hem uit de bosjes getild en daarna durfde Natalia hem zelf op te pakken... Na een paar minuutjes heeft Natalia hem weer teruggezet

Hoe verd kan het eten zijn...net gevangen en daarna al klaargezet voor het avondeten... Na het eten even rennen op het podium en de kinderdisco natuurlijk... Na de kinderdisco was er een show...THE LION KING...

We hadden de show de vorige keer al gezien maar toen maar een stukje... Nu heb ik hem helemaal gezien en ik vond het supergaaf..

De volgende avond was het Turkse avond en werd er een show opgevoerd met Turkse muziek en vlaggen en dansers en danseressen... Ik heb ervan genoten tussen m'n vriendinnen Natalia en Giulia... Voordat ik naar bed ging wilde ik ook nog even kroelen met Andrea (de mama van m'n vriendinnen)

We gingen vroeg eten want na het avondeten gingen we op stap...

We gingen naar Kusadasi... We moesten even wachten op de taxi dus werden er weer foto's gemaakt...door mama en Milan heeft de groepsfoto gemaakt...dat vond ik heel knap want we staan er wel allemaal op...

Ook in Kusadasi gaat de zon onder en kon mama weer mooie plaatjes schieten...

Helaas hebben we deze vakantie afscheid moeten nemen van Queeny... De reden waarom ze stopte bij Aqua Fantasy is wel een hele leuke want ze wordt mama!!! We zijn benieuwd naar wat het wordt maar een lieve mama wordt ze zeker...

Samen met Milan spelen op het strand...

Hier was ik in het waterpark met mijn vriendinnen en Milan... ik vond het heerlijk om door het water te lopen en dan te plonsen met een soort duik...

De krokodil was ook vet gaaf...we deden net alsof hij ons ging opeten en wij hem daarna hadden verslagen...

De octopus was toch wel mijn favorietje...Zowel in als op de octopus...

Milan durfde al van de grote glijbanen af en hij vond het superleuk... Ik hoop dat ik ook snel boven de 120 cm ben want dan mag ik ook!!! Nu was het ook wel lekker hoor zo even met mama kroelen op de ligstoel met papa's zonnebril...

's Ochtends vroeg waren we altijd al in zwemkleding met daaroverheen onze kleren want zodra we klaar waren met ontbijten gingen we gelijk naar het zwembad...

Lekker zwemmen!!! Maar papa in het water duwen doe ik ook graag...

10 voor half 10 Turkse tijd...31 graden...heerlijk weertje dankzij de continue zeewind...

Milan durfde zelfs zonder bandjes te zwemmen...ik wil dat echt nog niet...hij zit ook al bijna 1 jaar op zwemles

Tussen de middag weer even slapen en aan het einde van de dag mochten Milan en ik even mee naar de kamer van Natalia en Giulia...

Elke dag kijken hoeveel kikkers en schildpadden we konden vinden in de vijver bij het restaurant...

Onze laatste avond was er een beachparty met een groot kampvuur en een show met licht... Daarna gingen we boven nog even wat drinken (ik had oranje drinken) en toen was er ook nog vuurwerk...

De laatste dag en de laatste keer zwemmen...:(

De laatste dag konden we 's ochtends nog naar de Crocokidsclub. Ze kenden ons nog heel goed van de vorige keer eind mei dus het afscheid was nu wel wat moeilijker. Maar papa en mama hebben Milan en mij beloofd dat we volgend jaar weer gaan!!!!

Natalia en Giulia gingen op dezelfde dag terug naar huis als ons maar zij vertrokken eerder op de middag en wij het begin van de avond. We hebben uitgebreid afscheid genomen met uiteraard heeeeeel veel knuffels en kusjes... Ik was wel een beetje verdrietig dat zij naar huis gingen en wij ook...

Wachten op de luchthaven van Izmir met een fles water en wat lekkers wat we hadden gekregen in de winkel...

En daar gaan we weer terug naar huis Tot volgend jaar!!!! Op Schiphol aangekomen hoorde ik van mama dat opa ons weer zou komen ophalen. We liepen naar de hal waar we onze bagage op konden halen en daar zagen Milan en ik opa staan. Ik wilde het liefst gelijk uit de deuren lopen maar we moesten nog even wachten op de koffers. Nadat we door de deuren liepen heb ik opa een dikke kus en knuffel gegeven en gingen we naar de auto. Daar vielen zowel Milan als ik in een diepe slaap.... Bedankt opa dat je ons weer hebt opgehaald!!!!